pondělí 22. září 2008

Kaktusy prostě nemám rád

V souvislosti s příspěvkem o atmosféře domu a bytu se nabízí díky článku o kaktusech (hobby.idnes.cz) hned další téma: máte rádi kaktusy? Máte rádi ty kluky mexický?

Já je rád nemám. Mám radši rostliny v civilu, beze zbraní. Z kaktusů přímo čiší negativní, nepřátelská energie, doma bych je nesnesl. Přínosná zelená plocha minimální, pichlavý dojem značný. Kdepak, jedině fikus robusta, to je můj zelený favorit.

A co vy? Jak jste na tom s rostlinami v bytě? Co na vás působí nejlíp?

1 komentář:

Kdosi cosi řekl(a)...

A to já mám kaktusy ráda :D Jsou exotický :) a když jednou za dlooouhou dobu dokonce nedejbože vykvetou, člověk má hned vánoce :) Jinak kdyby to bylo na mě, udělala bych si z domu tropickej prales. Nic neudělá dům útulnější než kytky..