pondělí 29. září 2008

Adéla Gondíková...

Včera jsem v nějakém magazínu viděl článek s Ondřejem Brouskem, a i když tyhle rozhovory s celebritami na téma "co pořád děláte?" většinou nečtu, tak jsem si všimnul popisku u jedné fotky, kde O. Brousek říká, že "Aduš" je ten nejhodnější člověk pod sluncem (= platí pro celou sluneční soustavu, takže i kdyby právě v tuto chvíli visela na zemské orbitě nějaká dobrosrdečná tchajkonautka, tak Adéla Gondíková je pořád ještě hodnější než ona).

Každopádně si dobromyslně říkám: šťastnej pár. A listuju dál. No a dnes otevřu internet a tam : rozchod. Tak to je docela šok, protože jsem musel radikálně změnit názor ze dne na den, v dramatickém rozpětí několika málo hodin. Ale aspoň jsem se dozvěděl, že kosmonaut Remek má dceru, což jsem dodnes netušil.

Co na to všechno říct závěrem? Nezbývá než popřát mé oblíbené celebritě Adéle Gondíkové hodně štěstí a pevné nervy. Pro mě je to jedna z největších sympaťaček na televizní obrazovce a vůbec.

Žádné komentáře: