sobota 20. září 2008

Dívka s veřejnoprávním pohledem v očích

Na xman.idnes.cz vyhlásili finálovou dvanáctku soutěže Kráska léta 2008. Je tam poměrně dost fotek a poměrně odvážných, takže by tady asi mělo být varování: pozor, ňadra!

Jak jsem tak tím materiálem klikal dokola (celej znechucenej, přirozeně), tak jsem si uvědomil, že z těch odvážnějších postav s divokým pohledem v očích na mě jde trochu strach! Tak kdo je tady lovec, sakra?! Ale vím, co jsem hledal.

Dívku s veřejnoprávním pohledem v očích.

Nevím, jak mě taková pitomost napadla, ale takhle nějak mi přijde rozdíl mezi moderátorkami a reportérkami na komerčních televizích a na veřejnoprávní televizi. Ty komerčňačky vypadají takový jakoby odvázanější, divočejší. Zato veřejnoprávňačky mají takovej slušňáckej, seriosní pohled a výraz.... Nevím, zdá se to jen mně nebo máte taky ten dojem? Každopádně jsem hledal mezi těmi krasavicemi inteligentními právě tu, která by měla v očích pohled a v obličeji výraz prezentérky z čété něco.

A našel jsem asi dvě nebo tři :-)

Žádné komentáře: