středa 8. října 2008

Sarah Palin aneb genealogie je zajímavá

Sarah Palin, republikánská kandidátka na amerického viceprezidenta s příjmením jak Tolkienův trpaslík, je prý vzdálenou příbuznou zesnulé princezny Diany (Novinky.cz), co máme doma nahraný její pohřeb na videu (a nemáme to kde přehrát! dvojnásob smutný...). To je rodokmen!

Genealogie je neskutečně zajímavá záležitost. Barack Obama prý je příbuzný s Bradem Pittem! Taky by mě zajímalo, s kým jsem vzdáleně příbuzný. I když, možná je lepší nevědět. Ještě by se z toho mohl vyklubat nějaký diktátor, terorista nebo jiná politicky korektní zrůda, a co potom? :-D I kdyby to byl klaďas - nepotřebuju si vylepšovat imidž falešnou genetickou aurou. Člověk má být hodnocen podle svých činů, ne podle příbuzných nebo původu. Tahle zásada přece stojí i v základech americké demokracie...

A co vy? Chtěli byste znát své vzdálené slavné příbuzné? Nebo raději žijete ve sladké nevědomosti? Věc není tak úplně jednoduchá, říká se, že naši předkové nás posilují...

1 komentář:

Kdosi cosi řekl(a)...

Ááááj, pro mě je to jasný :D Určitě jsem přímej potomek Drákuly :F.
První odstavec... absolutní pravda. Doma mám tuny kazet s věcma, co už jinde neseženu a je blbý vědět, že za pár let bude videopřehrávač starožitnost (on už je svým způsobem teď).