čtvrtek 16. října 2008

Palačinky jedině s tvarohem

Kdysi jsem jídával palačinky hlavně s marmeládou nebo džemem. Ale už pár let dávám přednost palačinkám plněným tvarohem. Chutnají báječně delikatesně a nejsou sladké.

Na druhou stranu, nic by se nemělo přehánět. Podle makrobiotiky jsou mléčné výrobky skoro takový extrém (extrémní jin) jako cukr a zahleňují organismus. Nevím, jestli je to pravda, subjektivně mám rád mléko, tvaroh jakbysmet, jogurty moc ne. Je pravda, že když vypiju litr mléka, cítím se poněkud ospalý :-D Je to symptom toho, že patřím k lidem, kteří mléko špatně tráví? Na druhou stranu mám vždy subjektivní pocit, že mi uklidňuje a čistí střeva.

No, ať je to jak chce, mám mléko moc rád v tekutém stavu jako pochoutku. A když už palačinky, tak jedině s tvarohem!

Update: Pokud jde o mléčné výrobky a maso, zajímavý příspěvek do diskuse vnesli v listopadu 2008 vědci, viz článek na Osel.cz.

1 komentář:

IMAGINE řekl(a)...

přesně - taky je miluju s tvarohem