pondělí 9. listopadu 2009

Třetí finále SuperStar

Včera večer proběhlo třetí finále soutěže Česko-Slovenská Superstar. Dneska večer bude vyřazování. To zase bude slziček a objímání!

Zpívaly se písničky dvou nekorunovaných králů popu, Michaela Jacksona a Madonny. Nejhorší je, že já už se těším jenom na ty svoje milované favority a ti ostatní už mě nezajímají, protože vím, jak to zase zhudlařej.

Moderátoři opět bombičkoví, Adela Banášová jako vždy vtipně pohotová a Leoš Mareš měl na levé ruce jacksonovskou rukavici.

Ze zpěváků potěšil Denis Lacho, který se konečně vrátil zpět pěknou interpretací Jacksonovy písně "You Are Not Alone" od R. Kellyho. Martin Chodúr opět špičkový, vystřihnul proslulou jacksonovku "Billie Jean" a předvedl moonwalk :-).  

Leona Šenková zazpívala "Beat It", ale tuto píseň nesnáším, takže raději nebudu nic říkat, snad příště zvolí nějakou rockovou baladu. Dominika Stará odzpívala "Like a Virgin" od Madonny, ale zase: tuto píseň nemám rád, takže nic.

Příští finále se zpívá rock, jsem zvědavý, jaké písně zazní. Bylo by skvělé, kdyby zejména Leona Šenková zase všem rozechvěla celé tělo nějakou krásnou písní. Stejně tak se těším na Dominiku Starou.

3 komentáře:

Noční můra řekl(a)...

Taky jsem přemýšlela, že bych o tom napsala příspěvek :) Kohopak tipuješ, na vyřazení?

Medvídek řekl(a)...

Já osobně mám samozřejmě svoje negativní favority, ale nechci tady o nich rozviřovat. :-) Vyřazování je krutý.

Noční můra řekl(a)...

Negativní favority? :) Tak to já klidně přiznám, že podle mě vypadne Šmajda (i když je otázka, kolik má fanynek, do toho já moc nevidím) nebo Bagárová, která je moc hezká a sympatická, ale na podiu jí to podle mě v posledních kolech bohužel moc nešlo. Sympatie do toho radši moc netahám, to by musel jít z kola ven asi někdo jiný :)