čtvrtek 19. listopadu 2009

Optimismus prodlužuje

Je to tak, optimismus, jak se zdá, prodlužuje lidem život. Už to samo o sobě je docela optimistická zpráva. I když třeba já nevím, jestli jsem spíš optimista nebo pesimista. Jak kdy. V dlouhodobém horizontu jsem asi jasnej optimista, ale v kratších časovejch horizontech umím občas být silně pesimistickej. Nebo aspoň skeptickej. Takže netuším, jestli se dožiju více let nebo méně. A navíc jsem teď nedávno kdesi online četl, že pesimisté lépe rozlišujou. Pak si vyberte.

2 komentáře:

Mirwánka řekl(a)...

Optimismus, určitě optimismus! :-)
Stejně je to sranda, že si vybrali právě jeptišky. Je to vhodný vzorek obyvatelstva a výsledky nejsou tolik ovlivňovány vnějšími všedními vlivy, kterým je v životě vystaven obyčejný smrtelník. :-D Mám na mysli hlavně nezdravou stravu, příliš hluku, stres, sex, spoustu alkoholu a dalších drog apod.
Zajímavé. :)

Jitka Neradová řekl(a)...

Jsem pesimista od přírody. Sklenici vždycky vidím poloprázdnou a ne poloplnou. Ale nesu to optimisticky