pondělí 2. listopadu 2009

Druhé finále Superstar

Včera večer proběhlo druhé finále soutěže Česko Slovenská SuperStar. Z favoritů odvedl absolutní výkon jedině Martin Chodúr, Leona Šenková bohužel zpívala jen na sto procent, "Modlitba pro Martu" jí podle mě nesedla, neukázala její kvality. Špatná nebyla ani Markéta Konvičková. Dominika Stará se odvážně pokusila o slavné "Vyznanie" od Mariky Gombitové, ve zkrácené verzi.

Některým soutěžícím pořád kazí vystoupení špatný výběr písně a zřejmě i tréma z velkého pódia. Nechci je tady ošmidlávat břitvami svého chlupatého ostrovtipu, jen doufám, že se ještě vzpamatují, pokud ovšem dříve nevypadnou. Osobně mi taky vadil jekot a vřískot všech těch třináctiletejch berujd pod pódiem a v hledišti, už vůbec nemluvě o nekulturním, rušivém tleskání během písně (!).

Také jsem si uvědomil zásadní rozdíl, který půlí skupinku soutěžících na dvě části. Někteří lidé nikdy nezklamou a vždycky jedou na maximální výkon (ať už jim píseň sedne nebo ne). Ale pak jsou tam adepti, kterým to jednou vyjde, jindy ne, případně kteří zazpívají svůj kus jako na houpačce, sinusoidním výkonem. Ať už lidi budou hlasovat jakkoliv, já své jasné kandidáty na celkového vítěze mám, a není jich mnoho.

Žádné komentáře: