pondělí 16. listopadu 2009

Jsou potvory nejvíc?

Takže prý muži milují potvory, ne hodné holky. Mno, zase se potvrzuje, že jsem výjimečnej muž, protože já mám raději slušné, inteligentní a vzdělané dívky a ženy! Potvory nemaj šanci. :-)

7 komentářů:

Noční můra řekl(a)...

Ani vzdělané inteligentní potvory nemají šanci? :D

Medvídek řekl(a)...

Ty jsou nejhorší! :-))

Noční můra řekl(a)...

S těmi se ale člověk nikdy nenudí :))

kristyna řekl(a)...

konečně normální chlap! :D tedy, méďa... :) a já už se skoro vzdala nadějí, že takoví vůbec existují. nicméně je to zajímavé zjištění.

Medvídek řekl(a)...

Díky, díky, díky! :-))

Mirwánka řekl(a)...

No popravdě, myslím, že nejsi až tak sám. :-) Naopak mám pocit, že všichni chlapi v mém okolí mají tak nějak raději ty hodné, milé a pěkné holky.
Však už několikrát jsem slyšela postěžovat si nejednu slečnu, že ty hodné holky jsou nejnebezpečnější, protože na ně chlapi nejvíc letí...:)

Medvídek řekl(a)...

Mirwánka: přesně tak, na ty hodné, milé a pěkné dívky nejvíc letíme. :-)