pondělí 16. listopadu 2009

Další finále SuperStar

Včera večer jsem přece jen sledoval další finále soutěže Česko-Slovenská SuperStar, ale nějak už mě přechází chuť. Bylo to rockové kolo, nejlíp vyšlo asi Miro Šmajdovi, který velmi slušně zazpíval "Smoke on the Water" od Deep Purple.

Tohle finále rozhodně trpělo nepřítomností Leony Šenkové, však ji beztak několikrát zmínili a Miro Šmajda jí dokonce své vystoupení věnoval. Moderátoři byli prima jako vždy. Už ale o Superstar asi nebudu psát.

Na ČT1 mě zaujal v soutěži Duety pár Simona Postlerová a Petr Kolář, kteří vystřihli velmi podařenou verzi legendárního hitu "Hlupák váhá" od Katapultu. Kolář naprosto fantastickej, partnerka velmi dobrá, mělo to svoje velké kouzlo, hustej nářez.

2 komentáře:

Noční můra řekl(a)...

Koukám, že vyřazení Leony ti hodně zkazilo náladu. Jak už jsem psala, je to velká škoda, ale opravdu tě neláká sledovat, jak se to bude dál vyvíjet? :) Já jsem nikdy dřív tak poctivě podobné pořady nesledovala, ale zrovna tahle serie mi už pár týdnů neunikla :)

Medvídek řekl(a)...

Vyřazení Leony bylo asi poslední kapkou. Ten pocit, že už neuslyším její úžasnej hlas, tak ten byl fatální.