pondělí 26. října 2009

První finále Superstar

Včera proběhlo první finále soutěže Česko Slovenská Superstar. Soutěžící zpívali hity svých idolů.  Pořadem opět provázeli oba skvělí moderátoři Adela Banášová a Leoš Mareš, a své rozsudky vynášela oblíbená porota ve složení Ondřej Hejma, Dara Rolins, Marta Jandová, Paľo Habera.

Dnes večer bude vyřazování, a jeho novinkou je skutečnost, že ze dvanácti finalistů vypadnou jacíkoliv dva. Už se tedy nehraje na hromádky ČR, SR, chlapec, dívka, ale zkrátka dva soutěžící s nejmenším počtem hlasů jdou pryč.

Celkově vzato, byl jsem prvním finále spíše zklamán. Hala pro tisíc lidí a ne moc vhodný výběr písniček u některých soutěžících přece jen způsobily svoje. Nejlepším chlapcem byl tentokrát jednoznačně Denis Lacho, nejlepší dívkou ... no, tam to není tak jednoduché, ale Markéta Konvičková a Dominika Stará byly moc dobré.

Leoně Šenkové, mé superfavoritce, podle mě nesvědčila ani píseň ani vnější vzhled. Její hlas, který neomylně rozechvívá nejniternější hlubiny mé duše při pomalejších písních, mě zkrátka u rychlejších vypalovaček moc neoslovuje. Občas si ale pouštím záznam její verze "Lásko, voníš deštěm", a to faakt jenom nábožně naslouchám ("kabát jsi svlék" - strhující, božské).

Speciálně o Martinu Chodúrovi: sice jako vždy špičkově zazpíval, tentokrát Presleyho rychlý hit "A Little Less Conversation", ale pohybově... mno, porota se řezala jako o život a já taky jen nevěřícně čučel. :-)

Jinak jsem vážně zvědavej, kdo dneska půjde pryč. Jsou tam sice ještě lidé, u nichž by mě to až tak nemrzelo, ale především bych nebyl moc odvázanej z toho, kdyby zase došlo k nějakému krutému překvapení jako s Deborah Kahlovou nebo Karolínou Majerníkovou (ta mi tam schází nejvíc). Lidi, když hlasují, jsou někdy faakt nevyzpytatelní.

Co závěrem: je moc příjemné vidět dvanáctku těchto mladých lidí, kteří něco umějí a z nichž mnozí jsou vynikající zpěváci. Kéž uspějí ti nejlepší.

2 komentáře:

Nicole řekl(a)...

Martina Chodúra jsem jenom slyšela, neviděla, ale musím říct, že to rozjel :)

Medvídek řekl(a)...

Jo, rozjel to každopádně ve velkým stylu. :-)