pondělí 19. října 2009

Poslední semifinále dívek

Včera večer proběhlo poslední semifinále dívek v CS Superstar. Bylo opravdu povedené, hotový koncert krásných písní a žen! Stejně jako kdosi z poroty jsem si myslel, že už by se nemělo vyřazovat.

A také jsem vyloženě zaplesal, protože moje přání, abych slyšel Leonu Šenkovou zpívat nějakou metalovou baladu, se defacto, tak či onak, splnilo, protože tato okouzlující zpěvačka s hlasem jako zvon si vybrala písničku Marie Rottrové "Lásko, voníš deštěm", což je původně song "She's Gone" od Black Sabbath, takže jsem byl opravdu jako u vytržení, když jsem poslouchal.

Také mě hodně zaujala Dominika Stará, která zpívala "Je suis malade" od Lary Fabian. Zpívala nádherně, a když doprovod chvíli přestal schválně hrát, bylo to ještě víc slyšet. Andělský hlas.

Žádné komentáře: