neděle 19. dubna 2009

Krize dubnových očekávání a zhroucení tradičního řádu

Mno teda, sledujete to počasí? Co je to za hnusnej duben jako, todleto? Přece duben, to vždycky znamenalo zamračíno, studený vítr, deštík, kaluže, zamračíno, studený vítr, a pro změnu deštíky a kaluže. A dnes? Letos? Vznáším klíčovou otázku: jestliže je v dubnu jako na přelomu května a června, co budeme dělat o prázdninách? Kdo chce to hnusný léto mít od dubna do září? Kdo nám ukradnul jaro?

A neříkejte mi: Méďo, nebruč, vždyť je krásně. Já nechci krásně v dubnu, když má být škaredě, hm! Já mám rád studený deštivý dubny. Spoustu vody a zimy, vůni zeminy ve vzduchu.

Ne, nepřemlouvejte mě. V tomhle jsem pevnej jako skála. Ze své pozice neustoupím ani o píď. (No, možná, kdyby vzadu byla nějaká mňamka).

Žádné komentáře: