sobota 6. prosince 2008

Smrádek, ale chladňoučko

Nedávno jsem byl docela šokovanej. Probudil jsem se, zívnul, zkontroloval okolní životní podmínky. Za první, smrádek. Mno, mírnej smrádek, to je normál. U mě, kterej považuje za smrádek i veškerý voňavky, to snad ani nemůže být jinak. A pak... chladňoučko... Moment! Cože?!! Jaký chladňoučko?!! Snad smrádek, ale teploučko, ne? Vždyť ten smrádek jsme ochotní snášet jen kvůli teploučku! A najednou: chladňoučko! Co je to za podvod? Kdo rozehrál tuto prázdnou, falešnou kartu? Tady budou padat hlavy, huhlal jsem a pak jsem zase usnul. Zkrátka, už nevím, jak se to vyřešilo, nejspíš netopili a pak začali, ale pořádně mě to vyburcovalo k reflexi nad životem. Život není jednoduchej, nikdy nevíte úplně jistě, co přijde, zda se planety nevychýlej ze svejch drah a počasí v radiátoru úplně nezblbne!

1 komentář:

Kdosi cosi řekl(a)...

O.O

:DDDD
Lol...