sobota 6. března 2010

Tak jsme ty Belgoše porazili hladce 3:0

Už včera Berdych a Štěpánek ve dvouhrách rozprášili oba protivníky, prošli se po nich jak po tepichu. Mno a dneska naše stejná dvojka nastoupila do čtyřhry a opět jsme vyhráli. Takže už není co řešit. Teď musíme počkat, kdo bude náš soupeř, buď Chile nebo Izrael. Musím přiznat, že mě příliš nebaví sledovat tyto zápasy, protože přece jen jsme loňští finalisté celého DC. Jestli se zasejc dostaneme do finále a zase nás porazí Španělé, tak to už by byla opravdu nuda, mno.

4 komentáře:

kristyna řekl(a)...

takhle to vypadá, že bych ani neměla litovat, že jsem zápasy s belgičany prošvihla =) a to jsem si v říjnu říkala, že na tenis nikdy nezanevřu a české hráče na davis cupu budu sledovat... teď mě může těšit jen to, že vyhráli, přestože jsem je neviděla.

Medvídek řekl(a)...

Tři nula hovoří jasně v náš prospěch. :-) Doufám, že s dalším soupeřem to bude zajímavější.

Jitka Neradová řekl(a)...

ve finále by to mělo být naopak, Španělsko tentokrát porazíme my:-)

Medvídek řekl(a)...

Mohli bychom, ale nejdřív se musíme do finále nějak prosáčkovat. :-)