úterý 29. září 2009

Průběžné zhodnocení Superstar

Na ex-federální Česko Slovenskou Super Star jsem byl opravdu hodně zvědavej. Některé první castingy se mi moc nelíbily, ale jakmile byli vyřazeni všichni ti, kdo tam neměli co dělat, tak se celková kvalita rapidně posunula nahoru. A vždycky jsem vysoce oceňoval Adelu Banášovou, moderátorku od boha, vtipnou, šarmantní, milou, s krásnýma očima.

Včera během epizody Dlouhá cesta jsem si taky uvědomil, jak je tento pořad profesionálně servírovanej. Všechno jede jako blesk, kamery si podávají hlavní aktéry velmi dobře, Adela s Leošem velmi lidsky utěšujou vyřazené soutěžící, atd. A porotci už jsou konečně taky o dost lidštější, což se dá pochopit, protože už komunikujou jenom s lidma, kteří si postup oprávněně vybojovali. Dobře oni!

U CS Super Star se divák nenudí, je to chytře udělaný, poctivě na 126% odvedený kus práce. Takže můžu závěrem říct, že se dobře bavím a že si začínám užívat i skvělých hudebních zážitků, stejně jako dramatického boje o postup. Nyní už ostatně budeme rozhodovat my, diváci, pomocí SMS hlasů. To jsem vážně zvědavej, komu a jak moc budu dávat hlasy. Mno, asi tomu, kdo si to nejvíc zaslouží, hm?

Žádné komentáře: