pondělí 7. září 2009

Po první Superstar

Včera jsem zkouknul první úvodní díl Česko Slovenské Superstar a můžu vám říct, že to bylo děsný. Jedinej opravdu světlej moment byla moje zbožňovaná slovenská moderátorka Adela Banášová. No a pak už jen ten kytarista v závěru, co zpíval "Slzy tvý mámy". Jinak jsem byl docela šokovanej.

Šlo o takovej představovací díl, což asi mělo své důvody, i když já to nepotřeboval, poněvadž znám všechny porotce, Ondřeje Hejmu, Daru Rolins, Martu Jandovou i Paľa Haberu, celkem dobře, vím o koho jde a co mají za sebou, takže jsem to chvílemi přepínal na ČT2, kde běžel hóódně mrazivej dokument o Hitlerovi. Na druhou stranu bylo bombičkový vidět portrétek Adely Banášové. Kromě toho vyplňovaly tento díl i ukázky z castingů (krystalická!).

Každopádně, dneska večer už bude záznam prvního normálního castingu, z Prahy, takže jsem zvědavej jako činčila, jestli uslyším nějaké pěkné zpívání. A celkově doufám, že uvidím zrod skutečné Hvězdy. Nějakého vynikajícího zpěváka nebo zpěvačky, kteří budou mít nejen veliký talent, ale i osobní charisma, a kteří budou další desítky let zářit světu naší popmusic.

2 komentáře:

Zápisky jedné knihovnice řekl(a)...

Na Superstar jsem včera koukala. Nějak mi nejde do hlavy, proč tam někteří jedinci vůbec jdou, nemají žádnou soudnost. No ale aspoň je postaráno o zábavu na nedělní večer, že jo :-). Dneska ale budu koukat na Vyprávěj, tenhle seriál se mi zalíbil docela hodně.Jinak Adéla je hodně charismatická, podobně jako Tereza Maxová. Obě mi jsou sympatické.

Medvídek řekl(a)...

Adéla je skvělá. Má úžasné osobní kouzlo.