pátek 21. listopadu 2008

Ideální telefonní hovor? Minuta, nanejvýš dvě

Po přečtení vědeckého poznatku, že ideální telefonní hovor (Novinky.cz) má být dlouhý 9 minut a sestávat z plků o rodině, bulváru a počasí, jsem se musel vážně zasmát. Telefonní hovory mají být stručné a k věci. Nechápu, proč bych si měl držet u hlavy devět minut přístroj, jehož účinky na zdraví nejsou ještě pořádně prozkoumány, a ještě zbytečně utrácet peníze. Přestože existují výjimečné situace, průměrný ideální čas rozhodně není devět minut, na to zapomeňte.

Něco trošku jiného představuje telefonování přes Skype nebo jinou internetovou telefonii, ale ani tady bych těch "ideálních" devět minut žvanit nechtěl. Co si můžete opravdu důležitého říct po telefonu? Ahoj ahoj, mám se fajn, uvidíme se tam a tam tehdy a tehdy, nazdar. Nebo: Čau, mám to, donesu to zejtra, dnes jsem utahanej jako kotě, baj baj. A co se odvážíte říct? Tady Orel, kapříci došli v pořádku. Rozumím, konec. :-D Zkrátka minuta - nanejvýš dvě na detaily - musí stačit.

1 komentář:

kristyna řekl(a)...

s tím mi nezbývá než souhlasit. už podle sebe vím, že víc jak dvě minuty konverzace je pro mě nadlidský úkol...pokud bych přeskočila ty dlouhé tiché pomlky, které "zaplňují" polovinu mých telefonátů...opravdu nevím, proč bych jejich délku měla zvětšovat z půlminuty na pět minut a ještě za to platit.