sobota 22. listopadu 2008

Barbie je snad taky blbá, nebo není?

Je fakt skvělý, že na xman.idnes.cz dělají pro nás chlapy maximum, například dneska nás varujou před patologickejma typama ženskejch, jako jsou hysterka, stíhačka, barbie apod.

Zajímavé čtení, jenom mě zarazilo, že u popisu barbie není spolu s krásou uvedena také druhá klíčová vlastnost - úplně blbá. Všechno se to točí jen kolem jejího luxusního vzhledu, který odčerpává z našeho konta těžké investice, ale o inteligenci, rozhledu, osobnosti ani slovo. Vždycky jsem měl pod označením barbie představu "bezduché krásy". Nějak mi nepřijdou celkově spojitelné vlastnosti jako "krásná", "blond", "dva doktoráty", "se zájmem pouze o svůj vzhled".

Takže jsem zaskočenej. Tento týden mě takhle zaskočila už jen přední strana jedné brožurky o obezitě. Že bych si vykládal pojem barbie špatně? :-D A co vy? Znáte chytrý barbíny? Sem s nima!

1 komentář:

Kdosi cosi řekl(a)...

Páni, víš ty vůbec, kolik zaměstnání už Barbie vystřídala? O.o I doktorka už byla...:D