neděle 13. prosince 2009

Peníze jako dárek

Otázka, zda se hodí darovat jako dárek přímo peníze, mě docela baví. Peníze skutečně mohou být vhodným dárkem. Ale nejsem si jistý, jestli jediným a za všech okolností.

Podle mě záleží na známosti obdarovaného. Dává-li mu dárek nějaký vzdálenější člen rodiny nebo známý, stačí peníze. I menší sumička potěší. Ale pokud jediný dárek, co dá manželce manžel nebo dítěti rodič, jsou peníze, hm, mnóóóóóóó, tak to teda nevim. Tam už to vypadá jako naznačování, že se nechce zatěžovat výběrem dárku, že je vztah v rozkladu, odcizení atd.

Přirozeně, že někdy nastávají situace, kdy je člověk bezradnej, zatímco obdarovaný by potřeboval právě ty peníze. :-) Ale já osobně bych byl velmi opatrný darovat člověku, jehož, jak se předpokládá, mám důvěrně a láskyplně znát, pouze peníze. To už by mohlo znamenat, že ten vztah je faakt totálně prokaučovanej.

1 komentář:

aknezob řekl(a)...

No neví, mě davají rodiče peníze a myslím, že v rozkladu je náš vztah tehdy, když mi koupí dárek ... tělesná váha je jen ukázkou :)
Taky bych raději dostávala něco jiného, ale takhle to je jistější.